Hopplöst!!! :(

Jag känner mig ganska tråkig som bara skriver om mina problem och hur jag känner mig hela toden, men jag måste och ni får ju välja om ni vill läsa det eller inte.
   Nu är det i aööa fall klart... De ska skiljas.
det händer jättemycket saker som jag inte kan skriva här för det är för allvarliga.
Nu säger pappa att jag inte får blogga heller.. vad är det här egentligen?? barför inte?? är det någon som kan ha en aning om varför han säger så? har någon annan också varit med om det?

det här är min andra skiljsmässa som jag är med om och det är hemskt. det känns som om jag är den mest ensamma personen i hela universum just nu...

Jag är aldrig hungrig heller och sklan går bara skit just nu.. Saker och ting kommer ju inte i rätt tid i alla fall och skolan är jäötte viktig just nu,´

ha det bar!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Gumman, jag finns här om du vill prata de vet du jag lyssnar och kramar dig gärna:) ///Din syster yster;)

2007-04-17 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0