Snark!

Jag kunde inte somna förrän kl. 2 i går natt och vaknade klockan 7nu på morgonen av att pappa och hans nya ("tjejen" får jag väl kalla henne för) bråkar som sjutton. De skriker och tjafsar med varandra och jag ligger och sover! "Tjejen" öppnar dörren till mitt rum så att jag ska höra lika mycket som lillbrorsan. pappa har honom på armen och därför hör han allting, och då tycker hon visst att jag också höra mer än vad jag redan hör!!!
     Det är ju helt deprimerande att vara här hemma. jag står inte ut längre snart.
     Jag är dötrött och arg, ingen bra kombination på en tonåring  som mig.       

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0